Vážení zákazníci,
v případě, že k nám odešlete svou objednávku, berte prosím na vědomí, že tuto objednávku již není možné jakkoliv dodatečně upravit - tedy nelze do objednávky přidat ani vyjmout žádné zboží. Děje se tak z důvodu zkvalitnění služeb a rychlé expedice. Vždy si tedy objednávku před odesláním důkladně zkontrolujte.
V okamžiku přijmu vaší objednávky není možná jakákoliv změna nebo spojení objednávek ze strany obchodního oddělení, a to z důvodu automatizace systému. Pokud máte případný dotaz nebo požadavek k objednávce, je nutno napsat tuto informaci do poznámky u objednávky, v tom případě není zpracována objednávka automaticky, ale prochází ji obchodní oddělení.
Zároveň upozorňujeme, že poznámky typu "Dnes odeslat" nebo "Spěchá" naopak zpracování objednávek prodlužují - viz předchozí odstavec, takové objednávky je nutno zkontrolovat ručně.
Status své objednávky můžete sledovat na našem B2B v sekci "Historie objednávek", berte však prosím na vědomí, že se informace ohledně stavu objednávky na web propisuje až se zpožděním zhruba 20 minut.
Tým KCK